Leveranstid

Mellan 3-5 dagar. Om en beställning mot förmodan skulle bli fördröjd kommer vi att meddela er om detta och ni har möjlighet att avbryta beställningen. Vi skickar med Postnord i Sverige och Danmark.

I enlighet med Distans- och hemförsäljningslagen har du som konsument rätt att frånträda köpeavtalet inom 14 dagar från mottagandet av varan, utan att ange något särskilt skäl. För att utnyttja denna rättighet måste du meddela oss om ditt beslut på ett tydligt sätt.

Observera att du som kund står för samtliga returkostnader. En retursedel kan erhållas genom att kontakta info@sjalochscarf.se.

Viktigt att notera är att ångerrätten endast gäller för oanvända och oskadade varor. Du har rätt att inspektera varan genom att öppna förpackningen och undersöka produkten inom rimliga gränser, men varan får inte hanteras ovarsamt. Om varan returneras i ett förändrat skick förbehåller vi oss rätten att göra ett värdeminskningsavdrag motsvarande varans försämrade skick. 

Reklamation

Om du upptäcker ett fel på din produkt som du tror beror på tillverkningen, ber vi dig kontakta info@sjalochscarf.se så snart som möjligt. För att vi ska kunna hantera ditt ärende effektivt, vänligen:

     

      1. Beskriv felet så detaljerat som möjligt.

      1. Bifoga tydliga bilder av felet.

      1. Skicka en kort video som visar problemet.

    När vi mottagit din reklamation kommer vi att göra en bedömning av ärendet. Om det konstateras vara ett tillverkningsfel, kommer vi i första hand att försöka åtgärda felet. Om detta inte är möjligt, kommer vi att byta ut produkten.

    Om felet endast gäller en del av buren, byts endast den felaktiga delen ut, inte hela produkten.

    Vår garanti täcker inte fel som uppstått på grund av felaktig användning eller hantering. Vi kan vanligtvis snabbt avgöra om ett fel beror på tillverkning eller felaktig hantering.

    Frågor

    Kontakta oss på info@sjalochscarf.se för frågor.